Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

Το σπίτι μου το προστατεύω, του Αστέριου Τσίντσιφου [16 Σεπτεμβρίου 2019] - I protect my house, by Asterios Tsintsifos [September 16, 2019]


 ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ

Είμαι η επουράνια ΜΗΤΕΡΑ των πάντων, η ίδια η ΦΥΣΗ και  Κυρία όλων των στοιχείων της, η ΑΙΩΝΙΑ, ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ των ανθρωπίνων έργων, η ΡΟΗ των πραγμάτων, ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ νεκρών και αθανάτων, ΟΥΡΑΝΙΑ και ΧΘΟΝΙΑ μαζί.
Είμαι αυτή που την γνωρίζουν με αμέτρητα ονόματα, η ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ που την εκφράζουν όλες οι θεότητες.

ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ σε όλα τα άκρα και ΟΡΕΙΝΗ ΘΕΑ στη Μακεδονική Φρυγία, ΚΕΚΡΩΠΙΑ ΑΘΗΝΑ με ξέρουν στην πανάρχαια Αττική. Σαν ΔΗΜΗΤΡΑ και ΚΟΡΗ με αναγνωρίζουν στα ιερά μου. Η ΙΑΣΩ και η ΕΣΤΙΑ δικές μου μορφές. ΑΡΤΕΜΙΔΑ των ταύρων, ΔΙΚΤΑΙΝΑ και ΕΦΕΣΙΑ ΑΡΤΕΜΙΔΑ στο τρίγωνο που με ορίζει, ενώ στην Κύπρο είμαι η ΠΑΦΙΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ. Αλλού ΗΡΑ, αλλού ΕΚΑΤΗ και ΝΕΜΕΣΙΣ όταν πρέπει. Και οι Αιγύπτιοι επίσης, με λατρεύουν με δικές τους ιεροτελεστίες, αποκαλώντας με ΙΣΙΔΑ.

Στη ΒΙΣΑΛΤΙΑ και το Παγγαίο, είμαι ταυτισμένη με τη μητέρα μου ΓΑΙΑ, συνυπάρχω με τον πατέρα ΟΥΡΑΝΟ σε υπέρλαμπρο ιερό, προσκυνώ τον ΗΛΙΟ και με ξέρουν ΡΕΑ.

Asterios Tsintsifos https://www.facebook.com/profile.php?id=100008407724710

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος(link ). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.369   (222-33-20)

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου